Reklamace

Je nám upřímně líto, že se námi dodané zboží pokazilo a Vy jej musíte reklamovat. Bohužel, u elektroniky se to někdy stává a je občas potřeba řešit reklamaci. Aby byl celý proces úspěšný a co nejrychlejší, řiďte se, prosím, těmito instrukcemi:


 

Pro řešení reklamací nás, prosím, kontaktujte na e-mailu dotazy@led-zarovky-pasky.cz. Reklamace zasílejte jako obyčejný či cenný balík  (nikoliv Balík do ruky) nebo jako doporučenou zásilku (vždy bez dobírky) na adresu: LEDTechnics CZ s.r.o., Štefánikovo náměstí 18, 586 01 Jihlava.


 

Reklamační protokol stáhnete zde.

Reklamaci, která nebude mít přiložené příslušné informace, budeme muset zamítnout. Údaje z formuláře k řešení reklamace potřebujeme, ale nemusí být nutně vytištěné na našem formuláři, lze je vypsat. Práci s vyplňováním údajů si lze výrazně ušetřit - stačí přiložit kopii faktury a vyznačit v ní, jaké zboží reklamujete - pak nebudete muset vyplňovat údaje označené hvězdičkou * .

Reklamace, která bude řešena výměnou za nové zboží, Vám bude odeslána na naše náklady. Je také možné využít příležitosti a objednat si v našem e-shopu další zboží, aniž byste platili za poštovné. V tomto případě přidejte do reklamačního formuláře poznámku, že chcete zboží odeslat s reklamací. Pokud uděláte novou objednávku a odeslali jste nám zároveň i reklamaci, napište to do poznámky objednávky, abychom to spojili do jednoho balíku. Pokud zvolíte platbu dobírkou, naúčtujeme Vám pouze poplatek za doběrečné.


 

Pokud bude cena reklamovaného zboží nižší než 300,- Kč s DPH a reklamace nebude spojena s novou objednávkou, se kterou bychom jí mohli odeslat, neprobíhá reklamace z důvodu nákladů na dopravu výměnou, ale vrácením peněz na Váš bankovní účet. Číslo účtu v tomto případě uvádějte také v reklamačním formuláři. 


 

Veškeré naše led žárovky jsou testované. Tento test odhalí naprostou většinu výrobních vad. Nicméně, během prvních 2-3 týdnů ostrého provozu se mohou vyskytnout skryté vady, které test u výrobce neodhalil. Dle našich zkušeností, když led žárovka "přežije" ony první 3 týdny, tak pak už vydrží fungovat spoustu let. Vždy ovšem záleží na konkrétních podmínkách u Vás, zejména se jedná o přepětí a dostatečný přísun vzduchu na chlazení žárovky.


 

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.


 

Vyhledávač
Dopravné

79,- Kurýr

99,- Česká pošta

50,- navíc za dobírku

 

49,- Zásilkovna.cz

20,- navíc za dobírku (Zásilkovna.cz)


DOPRAVA ZDARMA u objednávek od 1.489,- Kč s DPH a výše.

U velkoobchodních objednávek doprava zdarma nad 5000,- Kč s DPH.

Facebook
LED-ŽÁROVKY-PÁSKY.CZ